بلاگ

آشنایی با سالن عقد گندم

22 اردیبهشت 1400 | ازدواج

سالن عقد گندم یکی از سالن‌های زیبا و خاص برای خاص‌پسندان در منطقه یوسف‌آباد تهران است که با فضایی دل‌انگیز و متفاوت، تلاش نموده است که بهترین لحظات را از این روز به یادماندنی برای زوج‌های جوان و خانواده‌های آنان بسازد. با توجه به اینکه گردآوری اینگونه مراسم‌ها و در نظر گرفتن تمام فاکتورها دشوار می‌باشد لذا افراد ترجیح می‌دهند تا تنها با انتخاب یک سالن عقد شیک و مناسب تمام جزئیات را به آنها سپرده و خود را درگیر اینگونه هماهنگی‌ها اعم از سفره عقد، پذیرایی و غیره ننمایند. خانه عقد گندم به مدیریت الهه علیقلی و علیرضا سلیمانیان توانسته است که تمام دغدغه زوج‌های جوان را برطرف نماید و با ارائه یک سالن عقد خاص به تمام نیازهای آنان پاسخ دهد. هر آنچه شما از یک سالن عقد در یوسف آباد انتظار دارید، اعم از سالن عقد مینیمال، سالن عقد ویلایی، سالن عقد شیک و زیبا در این مجموعه یافت می‌شود. در ادامه برخی دیگر از ویژگی‌های مهم این سالن بیان شده است که می‌توانید مطالعه نمایید.


 
آشنایی با ویژگی‌های سالن عقد گندم:
پیوند رویایی یک زوج در دفتر عقد صورت می‌گیرد. از همین رو زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند تا شیک‌ترین و زیباترین سالن‌های عقد را انتخاب نمایند. اما این بین به جز زیبایی مواردی دیگری همچون نحوه پذیرایی، داشتن سفره عقد، فضای مناسب و موارد دیگری نیز وجود دارد که در انتخاب سالن می‌بایست به آنها توجه شود. در زیر برخی از ویژگی‌های مهم یک سالن عقد مینیمال و شیک توضیح داده شده است که می‌بایست در نظر گرفته شود:
  • نورپردازی‌های خوب:
بازی نور و در نظر گرفتن فضای مناسب برای فیلمبرداری  از جمله مواردی است که در سالن عقد گندم به آن توجه شده است. این سالن برای محلی که عروس و داماد در این بخش می‌نشینند یا سفره عقد در آن قسمت وجود دارد، نورپردازی خاصی را در نظر گرفته است که بتواند نظر هر بیننده‌ای را جلب کند. نورپردازی یک سالن باعث می‌شود تا حضار احساس خستگی ننمایند و از سوی دیگر محیط مفرح‌تر به نظر برسد.

  • موسیقی:
سالن عقد گندم که به عنوان یک سالن عقد شیک نیز شناخته می‌شود، دارای دیجی‌های با سابقه و حرفه‌ای است، موسیقی خوب می‌تواند جشن شما را گرم نموده و حضار را به جنب و جوش درآورد. بسیاری از زوج‌ها در این حوزه هیچگونه اطلاعاتی ندارند لذا این سالن به راحتی دغدغه افراد را برطرف می‌نماید. البته باید در نظر داشته باشید که سیستم صوتی نیز می‌بایست در محیط سالن به خوبی فعال باشد. اینکه تما مهمان‌ها به خوبی صداها را بشنوند و یا برعکس در بخش خاصی صدا اذیت‌کننده نباشد، نیاز است تا شخص فنی در سالن حضور یابد که این سیستم را به خوبی بررسی نماید. در سالن عقد گندم نیز همواره پیگیری‌ها و بازبینی‌های مربوطه به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
  • فضای سالن:
در سالن عقد گندم برای هر نوع سلیقه‌ای امکانات خاص در نظر گرفته شده است که فرد به آنچه در ذهن خود دارد، دست یابد. از همین رو استفاده از گل‌آرایی‌های زیبا، شمع‌ها، دکور مینیمال و خاص، نورپردازی‌های خاص و غیره تنها بخشی از تمهیداتی است که مدیریت سالن می‌تواند برای عروس و دامادها در نظر بگیرد. در حال حاضر انواع زیبایی از گل‌های فصلی در این سالن عقد مشاهده می‌شود که قادر است محیط را دلنشین ‌ نماید.
  • محیط مناسب برای پذیرایی:
مدیریت سالن عقد گندم علاوه بر زیبا بودن محیط به آرامش و رفاه مهمان‌ها نیز توجه نموده است. لذا برای نشستن عروس و داماد، مهمان‌های خاص و گاها سالن‌های مردانه و زنانه فضای خاصی را در نظر گرفته است. با این توضیح اگر که  شما مهمان‌های سالمندی داشته باشید یا مایل باشید تا برای گروه خاص در محیط جداگانه‌ای اسباب رفاه را فراهم آورید لذا می‌توانید بر روی امکانات سالن مذکور تمرکز نمایید. همچنین در این سالن، فضای خاص برای قرار دادن میزهای پذیرایی و حرکت بین میزها وجود دارد.

  • داشتن سالن زیبایی و رختکن لباس:
انتخاب سالن‌های آرایشی گاها ممکن است برای افراد دشوار باشد. اگر شما بتوانید یک سالن زیبایی را در محیط سالن عقد داشته باشید لذا دیگر نگرانی بابت رفت و آمد نخواهید داشت. همچنین مهمان‌هایی که از راه دور نیز در مراسم شرکت می‌نمایند، می‌توانند با ظاهر بهتری حضور یابند. از همین رو مدیریت سالن عقد گندم از سالن آرایشی مناسبی استفاده می‌نماید. همچنین تعبیه نمودن اتاق‌های مخصوص استراحت، تعویض لباس و پیرایش موجب شده است که مهمان‌ها احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
  • پذیرایی:
نحوه پذیرایی، احترام به میهمان‌ها و طرز برخورد کادر سالن می‌تواند یکی از فاکتورهای اساسی در انتخاب یک سالن عقد باشد. سالن عقد گندم دارای کادرحرفه‌ای، خوش برخورد و مودب است که می‌توانند از تمام مهمان‌های شما پذیرایی نمایند. پذیرایی بر اساس برنامه و به صورت دوره‌ای خواهد بود. 
  • سفره عقد:
بی‌شک دارا بودن سفره عقد یکی از موارد مهمی است که در انتخاب سالن عقد باید به آن دقت شود. در سالن عقد گندم نیز این مهم در نظر گرفته شده است و بهترین سفره‌آرایی برای زمان عقد پیاده‌سازی شده است. داشتن مکان مناسب برای هر کدام از المان‌ها، نورپردازی و زیبایی سفره عقد از جمله مواردی است که مدیران در نظر گرفته‌اند. البته باید به این موضوع نیز توجه شود که برای این مهم از آخرین متد سفره‌آرایی دنیا کمک گرفته شده است.

جمع بندی:
سالن عقد گل گندم که در مکان یوسف‌آباد تهران قرار دارد، تلاش کرده است که هر آنچه نیاز است در کنار یکدیگر جمعآوری کند تا روز خاصی را برای عروس و دامادها بسازد. از همین رو با رزرو این سالن می‌توان مطمئن شد که تمام برنامه بر اساس زمان‌بندی رعایت شده و مهمان‌ها نیز می‌توانند اوقات خوبی را داشته باشند. هم اکنون این سالن با امکانات خوب خود جز یکی از برترین سالن‌های عقد در تهران می‌باشد. با این توضیحات،می‌توان دریافت که انتخاب یک سالن عقد همه‌کاره و چندمنظوره می‌تواند هر آنچه را که عروس و دامادها و خانواده‌های آنان نیاز دارند را خیلی سریع فراهم آورد. مدیریت خانه عقد گندم نیز به همه این موارد اندیشیده و زمینه رفاه مهمان‌ها را در بهترین حد فراهم آورده است.